Wednesday, September 26, 2012

Dirty Deeds Done Dirt Cheap

WHOO HOO it's Wacky Wednesday time again folks, and today I've got a wacky story for ya outta Texas. When I read this story I couldn't help but start singin' AC/DC's classic song "Dirty Deeds Done Dirt Cheap", 'cause this lady caused about $6,000 worth of damage carryin' out a prank, but bought all of her supplies at Walmart. DANG, I'm all about a thrifty shopper, and I got me some folks in mind that deserve to be pranked, so maybe this gal is for hire and I can get my dirty deeds done dirt cheap over here in North Cackalacky. This chick sure knows how to get the most bang outta her buck fo' sho!!

So there's 41 year old Tara Mauney from Colleyville, Texas who has been charged with felony criminal mischief in her role in helping a group of middle schoolers vandalize a neighbor's home using raw chicken, toilet paper and tampons. Police were called to the home of Jodie Rishel and found the entire house covered in toilet paper, two raw chicken halves stuffed into a mailbox, a toilet placed in the driveway, tampons and sanitary napkins soaked in ketchup stuck on the windows, peanut butter smeared on pillars, and the words "sluts", "suck it" and "whore house" written in black sharpie on the home's walls. Ya see how much little Miss Prankster did with so little?

Apparently Ms. Rishel was hosting a sleepover for her 12 year old daughter and some friends, when about 2am, they saw a group of people, including Ms. Mauney running away from the Rishel home. Now believe it or not, security footage from a local Walmart shows the Texas beauty entering the store earlier that evening with a group of 5 middle school age girls and 3 middle school age boys and she purchased three 36 packs of toilet paper and posed for a photo inside the store with the 8 kids.

Girl, first of all, you too high class lookin' to shop at Walmart. You stand out like a sore thumb. Ya gotta blend in with the other Walmartians by redneckanizin' a bit, wearin' your pajama bottoms, proudly displayin' your new ink on some exposed body part, and motorin' through the store on your Hoveround. Second, whatcha thinkin' goin' in that store without a good disguise? Security cameras are everywhere and ya gotta stay on the down low.  It's Walmart for Gawd's sake. You could dress up in one of Lady Gaga's costumes and no one would think it was odd. And damn bitch, NEVAH be posin' for pictures with your partners in crime the same night ya make the hit. That looks real bad in court!!! Next, we gotta get you in shape girl so you can at least run faster than your victims. Tara, ya got potential and ya got mad skillz, but we gotta work on your game before you can come East and start doin' some of my dirty deeds.


Now, one last tip for ya, on your next crime spree, ya might wanna tuck that big Texas hair under a cap or somethin' to avoid bein' recognized. I imagine the hair color says "natural" on the bottle, but your up do may actually glow in the dark honey. Good news is I hear bleach can wipe away fingerprints. Oh and hey, are those Walmart readers? Pretty cool pick up if so.

A big thanks to my friend Jane who sent me this story and thought it was blog worthy.

Story: Here At Home Take 2

14 comments:

  1. Wow, what a criminal mastermind. She puts the best criminals to shame, stopping for a picture is the best way of never getting caught, not to mention working with yappy kids who couldn't keep a secret if their life depended on it. I don't know why anyone wouldn't hire her right away for payback hahaha

    ReplyDelete
  2. Yeah, I'd hit that. Something about a milf in glasses.

    ReplyDelete
  3. Sometimes pretty only stays on the surface.

    ReplyDelete
  4. wish they've given those packs to me, toilet paper is expensive in my country... I'm not joking :)

    ReplyDelete
  5. Haha! What a dumbass. I'm pretty sure Randy Travis was somehow involved in this Texas incident as well. He probably had the job of soaking tampons in ketchup.

    ReplyDelete
  6. Dayum.... Here I am thinking dang what's wrong with kids these days and then there is this Texas woman who took them to the wally world and prolly spent her hubbys hard earned money on the whole shebang! I can imagine what will be written on her walls at home when she gets bailed out. What a dummy! Love the post! :)

    ReplyDelete
  7. That woman is too old for shit like that. Seriously. What, were these kids not invited to this slumber party or something?

    ReplyDelete
  8. LMAO Well, I agree that she's too high class for Walmart. The people in there are usually scary and not looking like her. If she's going to do the crime, she's got to play the part too!

    ReplyDelete
  9. Man, I always knew Doris Day must have an evil twin! Has Hef asked her to pose for Playboy yet?

    ReplyDelete
  10. Yes!!!! He is so dang cutest baby grandson!!! Yes and Halloween is just around the corner and I'm decorating my house, too!!!

    ReplyDelete
  11. Oh wow...people do the most interesting things...it's almost like she wanted to get caught, but I'm pretty sure she didn't...

    ReplyDelete
  12. So funny! People do crazy things! I am following from the Weekend Blog Hop!

    Mel S
    www.twomomsalittletimeandakeyboard.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kids will be kids. They sneak out, they lie and make bad choices. But allowing these teenagers to hide behind this lady cuz they are minors is teaching them a bad lesson and sending a wrong message.

    ReplyDelete